XXII Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Warszawie, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), poszukuje dostawcy usługi polegającej na montażu monitoringu wizyjnego w pomieszczeniach szatni uczniowskich placówki.
Przewidywany zakres prac będzie obejmował:
- montaż 16 stacjonarnych kamer kopułowych IP z modułem IR o zasięgu min 20 metrów, której rozdzielczość zapewni bardzo dobrą jakość obrazu (z dobrze widocznymi szczegółami) obserwowanego na monitorze i rejestrowanego na urządzeniu nagrywającym,
- dobór i montaż niezbędnych urządzeń (w tym urządzenie nagrywające/rejestratora z dyskiem do pracy ciągłej i możliwością przechowywanego obrazu od 7 do max 14 dni)
- uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego.
Zakładany harmonogram realizacji zapytania:
- na etapie ofertowym będzie wyglądał następująco:
- do 16.12.2022 – wizja lokalnej celem zapoznania się z pomieszczeniami, w których mają być zamontowane kamery, celem właściwego doboru urządzeń i materiałów do realizacji przedmiotu zapytania; uzgodnienia rozwiązań funkcjonalno-użytkowych
- 16.12.2022 do g.14.00 – złożenie oferty/kosztorysu wraz z wyszczególnieniem proponowanych urządzeń i materiałów
- 16.12.2022 po g. 14.00 wybór Wykonawcy
2. na etapie realizacji po wyborze Wykonawcy
- uzgodnienie i podpisanie umowy przez strony
- zakup urządzeń i materiałów i ich dostarczenie do placówki
- prace montażowe
- konfiguracja/kalibracja systemu
- 29/30.12.2022 – oddanie do użytkowania.
Użyte przez Wykonawcę urządzenia i materiały musza posiadać niezbędne i przewidziane prawem Certyfikaty Zgodności, Bezpieczeństwa, Dopuszczenia, etc.
Oczekiwany minimalny termin gwarancji:
- na urządzenia – zgodnie z gwarancją producenta/dostawcy
- na wykonane prace – 24 miesiące.
Płatność zostanie uregulowana jednorazowo na podstawie wystawionej faktury w formie przelewu do dnia 30.12.2022 z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (MPP), o którym mowa w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług.
Oferty proszę przesyłać w formie załącznika/załączników do wiadomości mailowej do dnia 16.12.2022 do godziny 14.00 na adres mailowy administracja@josemarti.pl.
Oferta winna zawierać:
- oznaczenie Wykonawcy – nazwa firmy, adres, telefon kontaktowy
- datę oferty
- kosztorys uwzględniający materiały i proponowane urządzenia wraz z ich danymi technicznymi;
- kosztorys winien uwzględniać wszystkie czynniki kosztotwórcze i szkolenie pracowników
- udzielany przez Wykonawcę termin gwarancji w miesiącach.
kosztorys winien uwzględniać wszystkie czynniki kosztotwórcze i szkolenie pracowników
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
z pozdrowieniami
Andrzej Narojek
kierownik gospodarczy
XXII Liceum Ogólnokształcące
z Oddziałami Dwujęzycznymi im. José Marti
ul. Staffa 111, 01-884 Warszawa,
tel. 22 834 03 57